Doctor's Search

Chestionar de satisfactie

Chestionar de satisfacție a pacientului

Stimata Doamna/ Stimate Domn

Va mulțumim ca ați apelat la serviciile oferite de unitatea noastră!

În vederea îmbunatățirii continue a serviciilor medicale suntem interesați să aflăm opinia dumneavoastră despre serviciile de care ați beneficiat în cadrul Clinicii – S.C. MINIMED S.R.L. Bacau.

Va rugam să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos.

Răspundeți la întrebări încercuind varianta care descrie cel mai bine situația dumneavoastră.

Nu trebuie sa va semnați. Acest chestionar este anonim și confidențial.

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!

Vă mulțumim pentru colaborare!

S.C. MINIMED S.R.L.BACAU

 

Secția în care ați fost internat:

Vârsta dumneavoastră (în ani):

Sex:
BarbatFemeie

1. La internare ați fost însoțit pe secție de:
Personal sanitarAparținători (membri de familie, prieteni, vecini)Ați mers singur

2. Ați primit la internare, din partea medicului curant, informații referitoare la: diagnostic, indicațiile terapeutice și eventual complicațiile care pot apărea pe parcursul spitalizării?
danu

3. Ați primit la internare, din partea medicului curant, informații referitoare la drepturile și obligațiile pacientului în unitatea noastră?  
danu

4. Familia dumneavoastră în momentul internării a primit informații referitoare la serviciile medicale oferite în unitatea noastră și modalitatea de acces la acestea?
danu

5. În situația în care ați solicitat și alte tipuri de servicii intra-spitalicești (nevoi de natură spirituală, psihologică, funcțională, socială) au fost acestea satisfăcute?  
danunu a fost cazul

6. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii:
6.1. Cazare:
nesatisfacatorbinefoarte bine
6.2. Curățenie:
nesatisfacatorbinefoarte bine
6.3. Calitatea lenjeriei și a efectelor:
nesatisfacatorbinefoarte bine

7. Cum apreciați calitatea condițiilor de cazare (salon, baie, TV, frigider)?
nesatisfacatorbinefoarte bine

8. Cum apreciați amabilitatea și disponibilitatea personalului medical?
nesatisfacatorbinefoarte bine

9. Vă rugăm să acordați calificative pentru calitatea îngrijirilor acordate de:
9.1. Medicul de salon:
nesatisfacatorbinefoarte bine
9.2. Asistentele medicale:
nesatisfacatorbinefoarte bine

10. Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate:
10.1. În timpul zilei
danu

11. Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?
danu

12. Impresia dumneavoastră generală la externare:
nemultumitmultumitfoarte multumit

13. Observații și sugestii pentru conducerea spitalului, referitoare la aspectele pozitive și/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării și îmbunătățirea serviciilor furnizate de spital:

Am citit și înțeles Politica de confidențíalitate și prelucrarea datelor cu caracter personal și sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în condițiile menționate.

Vă mulțumim pentru colaborare!

S.C. MINIMED S.R.L.BACAU